Aantal Kijkers!

Saturday, November 4, 2017

- Kleine opstakeling -

Gisteren hebben Noortje en ik weer heerlijk gewandeld. We zijn van onze gebruikelijke wandeling afgeweken en hebben voor de verandering eens een andere route gelopen.Toen we nog niet zo ver liepen kwamen we de schuin overbuurman tegen en die heeft Noortje heeft uitgebreid geknuffeld, Noortje herkende hem nog want hij was een keer bij ons op bezoek geweest toen we in de schuur bezig waren en Toen werd Noortje vrolijk begroet door hem. Eigenlijk is de wandeling heel soepeltjes verlopen, tot we op de terug weg waren. er is een klein stukje dat je langs de weg moet, en dan kun je een klein eindje verder kiezen voor of verder over die weg of over een klein grasveldje en dan zo je weg vervolgen,in dat stukje kwamen we een oudere mevrouw met een klein hondje tegen ( geen chiwafwaf ) dus om alles soepel te laten lopen hebben we voor het grasveldje gekozen want ik zag Noortje al kijken, en wat ik dacht dat ze ging doen deed ze ook, ze begon als een gek te blaffen ( en ik had nog wel gezegd in mijn vorige bericht dat Noortje niet vaak blaft ) haar gecorrigeerd en net zolang laten zitten totdat ze stil was, en toen onze reis weer vervolgd, ik vraag me toch af waarom Noortje heel erg begon te blaffen, die mevrouw bleef wel staan en toen begon het... zou dat het zijn? voor de rest van de terug reis was ze weer rustig en waren er geen problemen.



No comments: