Aantal Kijkers!

Thursday, October 19, 2017

ALLES MET BAASJE IS LEUK! behalve...

Normaal gesproken is alles wat ik met mijn baasje samen doe leuk!
• Wandelen met baasje is leuk.
• Spelen met baasje is leuk.
• Knuffelen met baasje is leuk.
• Samen met mijn baasje eten maken is leuk ( vooral omdat ik dan ook mijn eten krijg.)
• Samen met baasje in de tuin werken is leuk. ( ze zegt dat ik een hele goede hulp ben. )
• Trainen met baasje is leuk.
Kortom eigenlijk is alles wel leuk om met mijn baasje te doen.
BEHALVE...
douchen!
Baasje vroeg ineens " Noortje mee douchen? "
Ik dacht "JA JOTTEM LEUK!"
Nou lieve vriendjes als je baasje dat vraagt, maak dan maar dat je weg komt
Ineens kreeg ik een natte straal water over me heen en werd er stinkende spul en mijn lekker ruikende vacht gesmeerd BAH
En dan moet dat stink spul er ook weer uit. Kreeg ik weer een natte straal water over me heen. Nee lieve vriendjes. Alles wat ik samen met mijn baasje doe is leuk, behalve douchen.


No comments: